Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 14 april 2010

Snart helg!

Jag har inte haft någon större lust att skriva något här ett tag, men nu blir det lite update.
Jag har fyllt år, och det var väl helt ok, men det är ju inte alls lika skoj att fylla år nu som när jag var yngre. Men jag hade en bra födelsedag och dagar runt omkring då de flesta grattade efter den 7:de.
Jag har sagt upp mitt medlemskap på fristilen. Jag är ju aldrig där, mitt knä blir inte bättre och i sommar och höst kan jag träna på många andra sätt.
Det lite större projektet jag håller på med är körkortet... Började för en månad sedan, har kört tio lektioner och behöver MÅNGA till... Jag har ju aldrig kört något privat, så det är väldigt mycket nytt, eller rättare sagt ALLT är nytt, och svårt! (och dyrt) Men nu har det iaf blivit av, nu jäklar ska jag ha det, har ett mål att ha tagit det senast augusti, får se om det går. Har nästan alltid två lektioner i veckan, fler hinner jag inte.
Jag har även cyklat till jobbet en dag, i måndags, och idag, två dagar senare när jag skulle cykla och handla hade jag så jä**a ont i rumpan, kunde knappt sitta på sadeln. Undrar hur jag ska fixa 10 mil?!

Nu är det Greys!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar