Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 4 maj 2010

Framöver...

Vad händer framöver?

I helgen ska jag till Stockholm med Anna och Johanna, det ska bli superskoj!!
Nästa vecka ska Robin och Andreas bo hos mig onsdag till söndag, det blir mysigt. På lördagen ska jag även på lilla Mejas dop i Frösö kyrka. Jag ska även till sjukgymnasten på tisdag, ska bli intressant och höra vad hon säger om mitt knä. Men mycket träning innan vätternrundan i juni kommer det absolut inte att bli eftersom knät är dåligt.
Sen så är det väl jobb och körskola som jag får fylla ut övrig tid med. Körde för övrigt idag, gick inte jättebra, har lite problem med att ha koll på allt samtidigt..=) Bilar, cyklister, skyltar, trafikljus osv.... Det blir lite mycket ibland. Förstår inte varför det måste finnas så mycket regler? Helt onödigt! Nästa gång ska vi iaf köra lite enkelriktat.

Nu ska jag hämta tvätten!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar