Lilypie Third Birthday tickers

söndag 16 maj 2010

Helt sjukt!

Det är helt sjukt, eller rättare sagt så är jag sjuk. Jag tror inte jag har varit frisk EN hel vecka sen december tror jag. Men jag vet inte vad jag ska göra nu, är så sjukt less på att vara sjuk, förkylningen bara kommer tillbaka hela tiden! Kanske borde prova någon hälsokost av något slag?

Även fast jag är sjuk nu igen så tänker jag komma igång med träningen på riktigt, men inte träna cykling till Vätternrundan så mycket eftersom cykling inte var bra för mitt knä. Jag tänker försöka cykla till och från jobbet så många dagar i veckan som möjligt, sedan ska jag försöka springa 3-4ggr i veckan och kanske ta någon promenad, får se om jag tar mig iväg till Fristilen något, men jag tror inte det. Funderar på att ta med löparskorna till jobbet imorgon och springa hem, men då kan jag inte cykla till jobbet, så... Jag får fundera på det lite till.

Imorgon har jag en körlektion, men jag har inga höga förhoppningar på den, det lär väl gå dåligt som vanligt. Klarade fordonsfasen i helgen så nu är det repetition som gäller, men jag tror det bli mer nästa vecka då jag inte har några lektioner.


Nu ska jag läsa lite, o.s.a, en grym bok!


Har läst Väninnan och storlek 37, och har köpt Jenny S, kan vart rekommendera Denise Rudberg!


//Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar