Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 11 maj 2010

Samma färg

Nu har jag samma färg på tejpen på knät som jag har på min nya ryggsäck! =)


Det är mer lika i verkligheten. Är sjukt nöjd med min nya ryggsäck, den är super när jag cyklar till och från jobbet, ska även prova ha den någon dag när jag springer hem från jobbet.

Sjukgymnasten gav mig iaf några övningar att göra, och sa att något inte stod rätt till med mitt knä, men hon kunde inte riktigt säga exakt vad, men musklerna runt knäskålen är tydligen lite för svaga, samt att det "knastrar" under knäskålen. Men nu ska jag göra som hon sa och besöka henne igen om två veckor. Hon verkar iaf väldigt bra. Även hon avrådde mig från att cykla vätternrundan, men om jag inte gör den så slutför jag ju inte min Tjejklassiker, och det vill jag ju göra. Jag får väl se lite närmare 12/6 hur det känns.

Hade körlektion igår och idag, kan vara säga att igår borde jag inte ens ha satt mig i bilen, så dåligt gick det. Idag gick det bättre och nästa gång ska vi parkera =S Det är min stora fasa... Och v. 21 ska jag försöka hinna med mycket teori för då är min körlärare på semester så då har jag lite mer tid eftersom jag inte kör något den veckan.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar