Lilypie Third Birthday tickers

söndag 30 maj 2010

Sorry

Det har inte blivit så mycket skrivande här den sista tiden, men det är helt enkelt så att jag har haft andra saker för mig eller helt enkelt inte haft någon ork.

Nu ska jag se... Vad har jag gjort den sista tiden. Var ju till sjukgymnasten då jag fick den blå tejpen, har varit dit två gånger efter det också. Andra gången fick jag först lite ström i knät som ska dämpa svullnaden, sedan fick jag gå ut i gymmet och träna med elektroder på den inre lårmuskeln vilket ska snabba på resultatet och hjälpa till att bygga upp den muskeln snabbare. Tredje gången fick jag också ha elektroderna men utöka och göra lite fler övningar, så igår hade jag faktiskt lite träningsvärk. Sedan tejpade hon knät med en teknik som ska göra att svullnaden går ner förhoppningsvis.

Så ser den iaf ut. Ska dit imorgon igen och träna, och jag hoppas verkligen att knät blir bra snart. Det är så tråkigt att jag inte alls har kunnat träna till cyklingen som är om 13dagar! =S Men skönt att jag inte har köpt en massa utrustning som kostat då jag inte har haft möjlighet att använda den... Fast i fredags köpte jag en hjälm, men det måste man ju ha så det var ju ingen valmöjlighet, men jag köpte billigast möjliga...
Är iaf nervös inför morgondagen... Halkbana... =S
Börjar morgonen med att tvätta kl. 7.00, körlektion 7.30, hem och hänga tvätt, sjukgymnasten 8.45, hämta tvätten före 10.00, vara på körskolan 12.00 för att köra halkbana fram till 16.00. Hur ska det gå? Jag som har världens minsta blåsa, och som måste gå på toaletten ännu mer ofta när jag är nervös? Funderar starkt på att dricka vatten när jag vaknar och sedan inte dricka något mer under dagen, kanske ska satsa på att vara uttorkad? Sedan hoppas jag på att jag ska få besöka Jessica och Anders i deras nya lägenhet!
Nu ska jag plugga lite teori!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar