Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 18 maj 2010

Effektiv dag!

Vilket fult ord effektiv är! Kom på det nu när jag blev osäker på stavningen. Hur som helst så har jag haft en bra dag.
Öppnade på förskolan, hade körlektion direkt efter jobbet, sedan satt jag två timmar på körskolan och gjorde lite teori, åt middag, tog en promenad, vek tvätt och nu väntar en slapp kväll framför datorn och tvn.

Kom till körskolan och Rolf, min körskollärare, frågade om jag kunde ta en dubbellektion imorgon för han ville förbereda mig på halkkörningen som han redan hade bokat in mig på om ett tag. Jag blev ganska förvånad, trodde jag hade långt kvar till halkbanan. Jag tycker ju att jag är så dålig, men iofs så jämför jag mig ju med alla som jag åker bil med, och de har ju haft körkort i ganska många år... Iaf så parkerade vi ganska mycket idag, det gick helt ok, det var ganska roligt till och med. Sen när vi kom tillbaka så sa han att vi skulle boka in Riskettan imorgon också, så det blir ju toppen. Men detta kräver halkbanan och riskettan kräver lediga dagar då det är dagtid, samt en hel del pengar, men det får bli så. Synd bara att jä--a CSN ska ha en massa pengar av mig i två månader till, det är ju flera tusen som jag skulle kunna lägga på körkortet istället. Men, men... Sedan gjorde jag repetitionsfrågor, och det gick superdåligt, det har aldrig gått så dåligt för mig förut... Är ju klar med alla faser, men efter att ha gjort repetitionsfrågorna några gånger kan man nästan tro att jag aldrig har läst en rad i teoriboken, måste läsa mer!


KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar