Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 5 juli 2011

Fynd!

Fikat med Å och R blev inställt så då tog Tove och jag vårt pick och pack och åkte in en sväng till stan för att reklamera vagnen. Och det gick ju bra, de skulle skicka efter en ny del till vagnen och frågade om jag ville ha en lånevagn så länge, men det ville jag inte då de jag skulle få låna var större och skulle ta mer plats i bilen och det är inte intressant nu när vi ska på semester.
Efter besöket på Babyproffsen så åkte vi till Häggenås/Grötom, där Anna och Alfred var, Annas föräldrar bor där. Så där blev det surr och fika, mycket trevligt. Fyndade även en sån stol som vi tänk köpa till Tove från IKEA. Tänkte att en sån blir bra från början och kan eventuellt köpa en tripptrapp-stol som jag vill ha sedan då Tove är större. Jag tycker att tripptrapp-stolarna är överlägsna alla andra barnstolar, men dyra om man inte hittar en begagnad. Stolen köpte jag av Annas bror och han ville ha 50kr för den, men då jag bara hade 20:or så blev det 40kr. Och den var i superbra skick. När vi kom hem och jag hade fixat maten så den stod i ugnen tog vi och skurade upp den och nu ser den ut som ny. JIPPIE!!! Tove provade den och med viss stöttning så passade den super.
Det blev ingen joggning för mig ikväll... En blandning av lathet och förkylning kom över mig. Har tyvärr fått en liten förkylning som är lätt att skylla på så jag hoppar över löpningen...Dåligt av mig!
Missade även ett besök av Karin och Daniel då jag är ute och ränner hela tiden, men det kommer fler gånger hoppas jag, annars så kanske jag får tillfälle att besöka dem när jag är nere i Stockholm.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar