Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 27 juli 2011

Stråket

Tänker bara konstatera att stråket är bäst med goda vänner och bra väder. Dessa två ting har jag fått vara med om på stråket i år. Har dock inte varit "igång" på samma sätt som många andra år, men har haft skoj ändå. Och glada nyheter fick jag också =) Det är så roligt att få glädjas åt saker tillsammans med goda vänner!
Tove sover iaf inte riktigt lika bra nu som hon har gjort de sista 6-7veckorna... Funderar på tänder eller mardrömmar då hon ibland vaknar och gråter eller gråter i sömnen, och hon har aldrig gråtit på natten förut, då när hon vaknat har hon bara "gnissat" lite. Får se om det går till sig eller om det är hennes nya grej, om det är så, så kan jag nog leva med det, för så jobbigt är det inte, tycker mest synd om henne.
Tog och köpte en TrippTrapp-stol till Tove idag, en begagnad, har inte sett den, men tror den blir super. Jag älskar de stolarna. Hon har ju en IKEA-stol nu, som också är bra, men sedan när hon kan gå själv och klättra lite så kan hon ju faktiskt sätta sig själv i den, vilket jag tycker är bra, samt att man sparar lite på sin egen rygg om man inte behöver lyfta dem så mycket när de är äldre och tyngre. Jag kanske tycker det är extra bra eftersom jag redan har ganska många lyft på jobbet...
Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite tror jag.
GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar