Lilypie Third Birthday tickers

måndag 4 juli 2011

Joggat!!

I lördag var jag ute och joggade för första gången sedan maj 2010 när jag tränade lite till att slutföra tjejklassikern, och det var så skönt! Och det gick mycket bättre än jag förväntat mig. Jag hade en sträcka som jag visste var 1.9km så jag tänkte att jag tar den fram och tillbaka. När jag kommit halva sträckan, alltså ca. 1km så kände jag att jag orkar verkligen inget mer, men jag vet ju att då är det bara att fortsätta och det gjorde jag, och jag orkade trots att det var mycket uppför på vägen hem. Jag gick nog sammanlagt ca. 100m och då var en liten del av dem när jag skulle över vägen och det kom så mycket bilar så jag gick längs vägen innan jag kunde korsa den. Hur som helst så är jag supernöjd och fick superträningsvärk i rygg, mage, lår och vader, och jag älskar det!! Ska även försöka ta mig ut imorgon när Peter är hemma, idag blev det bara en promenad, men skönt det också. Men promenader är mer avkoppling än träning för mig, väldigt rogivande med promenader.
//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar