Lilypie Third Birthday tickers

lördag 6 augusti 2011

Bilder från tältningen

Här är några bilder från vår tälttur, måndag-torsdag. Vi hade det super! Bra väder, god mat, inga mygg, snäll dotter, dock nästan ingen fisk. Men nu ska vi försöka göra om det här, iaf minst en gång till innan vintern kommer. För Peter köpte ju tält, sovsäck och liggunderlag till mig och ett fiskespö, stövlar fick jag köpa själv, då blev det ett par vita med rosa/lila blommor =), så det känns ju som att det måste användas en del nu då det inte direkt var gratis. Och det var skoj, men jag känner att jag saknar en del utrustning för ännu bekvämare turer, så som ett par kängor och byxor(fjällräven vill jag ha).
Varmt i vattnet hade vi också, så det var skönt att bada och kunna tvätta av sig efter varje dag. Jag tyckte att det var superskoj att fiska, men fick ingen fisk, men hade några napp...






1 kommentar:

  1. Men snacka gosigaste då!!
    Sådär vill jag oxå göra!
    Tove verkar vara världens snällaste tjej.
    Får ta och träffas snart igen.

    SvaraRadera