Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 23 augusti 2011

Ingen tidig morgon

Det blev ingen tidig morgon trots att Tove somnade 19.15. Hon vaknade vid 7 och åt lite ersättning i vår säng, sedan fick hon ligga kvar och vi tog och somnade om till 9.30, väldigt skönt! Nu kommer vi precis från en promenad, men Tove vill inte riktigt somna, men eftersom hon ligger glad och nöjd ute i vagnen så får hon ligga kvar där ett tag till. För nu i slutet så brukar hon somna själv bara vi lägger henne i vagnen, inte så där direkt för att hon är trött, men efter ett tag när hon har fixat klart med snuttis så somnar hon.
Idag ska jag fylla i papprena till legitimationen och skicka dem, ska även röja lite här, vilket det känns som att jag gör varje dag. Tror jag ska ta en storstädning i början av nästa vecka så jag bara kan "vara" resten av veckan utan att känna att jag måste/vill städa. Sedan blir det lite dusch och fix innan middagen med Anna och Johanna! Tove får vara hemma med pappa. =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar