Lilypie Third Birthday tickers

fredag 26 augusti 2011

Joggat

Igår när Peter kom hem så gav jag mig ut på en liten joggingtur, strax över 3km blev det, inte så långt, men en bra början känns det som. Och bra gick det också, gick inte en meter, så det går framåt. Det är ju det som är så skoj med joggning, att man märker en förbättrad kondition så fort. Så målet är ju att jag ska orka jogga 5km innan snön kommer, och det ska nog inte vara några problem, om inte snön blir supertidig. Bara jag fortsätter att jogga några gånger i veckan så. Ska även cykla lite, ska bland annat cykla till och från förskolan i helgen bara för att se hur lång tid det tar. Hade liksom tänkt att cykla dit på fredag när jag ska jobba. Visst har vi två bilar så jag skulle kunna köra, men jag får ju träning både till och från jobbet om jag cyklar och slipper då träna när jag kommit hem från jobbet.
//sara

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! Jag har inte ens plin på mig själv till att ta en vanlig promenad nu för tiden. Vette tusan vad som är med mig...
    Ge mig lite karaktär av dig tack :)

    SvaraRadera