Lilypie Third Birthday tickers

måndag 22 augusti 2011

Helgen

I helgen var vi och tältade vid Kattstrupeforsen, väldigt fint ställe, synd bara att det var skitväder. Det regnade i princip hela lördagen, så då blev det inte så mycket fiske, men tältningen i sig var mysig. Tove är hur grym som helst när hon är med på diverse saker. Dock så hade jag glömt hjärnan hemma så min kamera, vilken jag laddat och tömt inför tältturen, kom inte fram en enda gång.
När vi kom hem på söndagen åkte vi och hämtade tripptrappstolen som jag köpt, den var fin, fick även med två dynor och en av dem var väldigt fin. Men det dröjer nog till jag börjar använda den, lite av själva vitsen med den är ju att hon kan klättra i den själv, så om ca. 1år kan jag tänka mig att den kommer fram.
Efter det hälsade vi på Magnus och Helen en sväng och lämnade även tillbaka liggdelen till vagnen som vi fått låna av dem. Lillen drog även med mig en sväng för att kika på svampar, han är lite för charmig för att man ska kunna stå emot honom =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar