Lilypie Third Birthday tickers

måndag 29 augusti 2011

Irriterad på mig själv...

Igår var vi runt och hälsade på lite... Först till Peters mamma och Bruno för att leta efter en sån där orange gammal dricka-back, alla vet vad jag menar? Vi ville ha en sån för att ha lite av Toves leksaker i, och vi hittade den, ganska retro =) Sedan blev det en sväng till Peters pappa och Eva, även faster Magdalena kom förbi en sväng, trevligt. Där åt Tove iaf en HEL banan, vilket är hennes "nya" grej, att äta en hel banan till mellis.
När vi kom hem tog jag en joggingrunda och sedan badade jag och Tove, det var mysigt. Efter bade tänkte jag rengöra den där dricka-backen med klorin, den blev mycket bättre än när den var nästan svart (lite överdrivet) och full med vit målarfärg. Sedan såg jag när jag var klar att klorinet sprätt upp på mitt linne, mitt nya linne som jag fick av Peter i fredags. Vem använder helt nya kläder när man ska hålla på med klorin?! Jag blir så irriterad på mig själv, så j**la onödigt!!

Idag är det träff med föräldragruppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar