Lilypie Third Birthday tickers

måndag 8 augusti 2011

Har egentligen inget att skriva... Var ut och sprang i spöregnet igår, blev ganska blöt kan jag säga, men skönt var det. Men det gick inte jättebra, fick håll efter ett tag och blev nästan inte av med den, men hoppas det går bättre imorgon när jag ska iväg.
Idag hade jag och Tove en mys-förmiddag då vi låg länge i sängen och sedan gjorde vi inte så mycket innan hon skulle sova igen och då passade även jag på att sova en stund. Sedan åkte vi till min farmor för att äta lite middag och hälsa på Chri som är hos farmor, träffar henne en gång/år typ, mycket trevligt att träffas! Och Tove fick fina kläder av henne också.
Nytt nu för tiden är att Tove bara ammar tre gånger/dag och äter gröt två gånger och en smakportion någon gång däremellan, jag tycker det är skönt att amningen snart är över, samtidigt om jag ändå tycker att det är smidigt, maten är ju liksom alltid med.
Nytt är även att Peter började jobba idag, så nu är vi väldigt ensamma rätt som det är, men vi får hitta på lite saker så går inte dagarna så sakta. Förhoppningsvis så blir det någon träff med mammorna snart!
Nu tror jag att jag snart gör kväll tillsammans med min ljudbok.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar