Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 17 augusti 2011

Vilken tråkdag!

Idag händer det inte mycket här... Vi har tagit en lång promenad, plockat ihop lite och håller på att tvätta, ändå känner jag mig rastlös och har inget att göra. Konstigt, för igår kände jag att det skulle bli så skönt att bara vara hemma och inte göra så mycket, men det gick över. Det hade varit perfekt att sätta sig och hålla på med Toves album lite, men jag har ju inte framkallat några kort den sista tiden, måste väl göra det snart, men tänkte vänta tills jag har rätt många kort att framkalla då korten i sig inte kostar så mycket, bara frakten.
Igår var vi och gjorde ett långbesök på förskolan, ska nog dit en sväng nästa vecka med, men tar på eftermiddagen då så jag inte stör så mycket i alla inskolningar som är. Vi var även till Felicia en sväng igår. Trevligt att umgås med lite vuxna människor på dagarna =D
Nä, ska väl kolla om Tove vaknar snart, sedan hänga lite tvätt och efter det fortsätta att göra ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar