Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 10 augusti 2011

Gratis är gott!

Idag var jag till Lindex och hämtade mitt gratis paket som jag skulle få när Tove blev 5 månader om jag gick med Liberos klubb på nätet, och mycket riktigt, två dagar innan Tove blir 5 månader så kommer lappen i brevlådan om att jag ska få hämta mitt paket. Det innehöll lite olika saker, blöjor, tvättlappar, strumpor m.m.
Tove fick även den stora äran att vara med i tidningen idag, så nu är det gjort och klart.
Nu ska vi väl bara ta och bestämma OM det blir något dop eller inte...
Anmälde även henne till babysim idag som drar igång i september, ska bli mysigt!!
//Sara

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas på dop. Det är så himla mysigt!
    Hoppas hon gillar att babysimma sen :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas oxå på dop :) Eller så kan ni ju bara ha namngivningsceremoni eller nått liknande. Och babysim är såååååå roligt :)

    SvaraRadera