Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 24 april 2012

Frisyr?









Ska klippa mig imorgon, och färga. Brukar färga själv med just nu litar jag inte riktigt på att det blir bra med gipset, så jag tänkte unna mig det hos frisören den här gången. Har dessutom varit tvungen att byta frisör då Emma på EHF har slutat, så nu ska jag prova en som Felicia tipsat om, berättar senare om jag blev nöjd och vart det var (kommer inte ihåg namnet nu).
Så nu sitter jag och googlar frisyrer, mycket kortare än vad det är nu ska det iaf bli. Förut när jag klippt mig brukar jag alltid säga att jag vill kunna sätta upp det, men det är inte så viktigt den här gången, får jag upp merparten av håret i en tofs så blir jag nöjd. Så en page av något slag blir det, kanske får lite tips av frisören också. Men viktigt är att frisyren inte ser "snäll" ut, hellre lite "rufsig, tuff, hård", inte för att jag är sån, men känner mig mer hemma i lite sådana frisyrer.

Jaja, jag ser iaf fram emot imorgon, måste bli av med allt det slitna nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar