Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 3 april 2012

Semester

Idag var jag till jobbet och fyllde i de veckor då jag skulle vilja vara ledig, tre veckor semester och två veckor föräldraledigt. Hoppas att jag får de veckor jag vill ha nu då. Kändes lite konstigt att önska semester innan jag ens börjat jobba, konstigt fast bra! =)

Jag tycker att det ska ge sig med snöandet nu så jag kan cykla till och från jobbet. Fast jag tar tog bilen första dagen så jag får med mig alla kläder och saker jag ska ha där som stövlar, skor, regnkläder, utekläder, inneskor, handduk och duschsaker m.m. Längtar riktigt mycket tills jag har ett gym att träna på, det ska  bli så skoj!! Kan träna före jobbet en dag i veckan och annars efter jobbet, det är det sämsta med friskis och svettis, att de öppnar kl 8 alla vardagar utom onsdagar. Så den enda dagen jag kan träna före jobbet är på torsdagar då jag börjar 9.30.

jaja, nu blir det till att slappa framför tvn med en febrig tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar