Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 4 april 2012

Orkidé

Peter har fått lite blomstercheckar av lite olika personer, så idag handlade jag upp dem. Precis som det ska vara va?! =) Jag köpte iaf en superfin orkidé, får se hur länge den överlever nu då.
Fiiiin!
När jag var iväg med bilen en sväng så passade jag på att handla lite mat också, idag blir det en skinksallad, tror det blir gott! =)
Jag har även påbörjat lite packning inför påsken, men den här gången tycker jag att det är svårare att packa till mig. Vad behöver jag, vad ska jag göra, ska jag köra skoter, ska jag åka slalom, eller ska jag bara sitta i solen och slappa?! För sol blir det, det har jag bestämt! Jaja, det lär väl bli alldeles för mycket kläder som vanligt, bara hälften som ens blir uppackat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar