Lilypie Third Birthday tickers

måndag 10 december 2012

åhh...

Jag verkar aldrig bli frisk... Förkylningen bara tar om hela tiden. Jag tycker att jag är lite piggare en dag, och PANG, dagen efter så är jag sämre igen...

Vad ska jag göra? Jag har ju testat allt som finns på apoteket för tillfället och någon läkare vill ju inte hjälpa mig. Funderar på om jag ska göra en detox i några dagar och kanske då kunna rensa ut lite "skit" ur kroppen... Tänkte då en detox där jag äter frukt och grönsaker och dricker massor av vatten. Har både hört och läst om sådana varianter, de jag har läst om håller man bara på med i 4-7 dagar, så det borde jag ju klara av =)

Får fundera lite mer på det.
Är iaf less på min kropp just nu och tycker att varje morgon är en pina, då jag vet att jag inte kommer att känna mig på topp under dagen, har liksom inga bra dagar just nu. Behöver något riktigt roligt att se fram emot, DET skulle liva upp vardagen tror jag.

2 kommentarer:

  1. Hej Sara!
    Jag har börjat äta D-vitamintillskott. En tablett om dagen. Och Apotekets kosttillskott Kvinna. Bra grejer. Läst på mycket om D-vitamin. Viktigare än man tror. Kram på dig!
    Naranja

    SvaraRadera
  2. Hmm, kanske ska testa det till en början. Tack för tipset!

    SvaraRadera