Lilypie Third Birthday tickers

lördag 1 december 2012

Check!


2 av tre syskon - Check
Tove - Check
Kusiner - Check
Toves far- och morföräldrar - Check
Min farmor - Check
1 av Toves kusiner - Check


Julklapparna börjar bli klara! Jag har bara ett syskon och Peter kvar nu tror jag, kanske någon till som jag glömt just nu. Skönt! Tycker även att jag har hittat riktigt bra klappar till alla. Är så nöjd!
Så nu är det kanske lite klappar till mig själv kvar, skulle behöva en ny bodybutter från BodyShop och en ny parfym, DKNY Be Delicious, OCH en ny telefon, måste bara veta vilken jag ska ha först. Eller också så köper jag detta efter jul när jag vet hur snäll jag har varit ;)

Köpte mig en ny mössa idag, är såååå nöjd med den. Den är lite varmare än de jag redan hade och det behövdes idag till min sjuka kropp. Handlade även upp hela apoteket. Hostmedicin, ögonsalva, alvedon, halstabletter och försvarets hudsalva, så nu jäklar ska jag väl klara av helgen. Orkar inte med att vara mer sjuk, är ju aldrig frisk längre!

Snart blir det go´middag hemma och kanske lite vin.

Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar