Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 14 februari 2013

Hmmm

Nu den här veckan som är så har jag ätit väldigt mycket "fel" saker. Jag får lite dåligt samvete då jag tänker på det, men samtidigt så kvittar det på ett sätt. För jag tycker samtidigt att jag gör väldigt mycket rätt. Men jag tänker att nu är det dags att strama till allt lite till igen. Jag har ju gjort det tidigare och har inga problem att göra det igen, hoppas jag...

Tränade före jobbet idag och känner redan träningsvärken komma krypande. Vilket kanske inte är så konstigt då mitt uppehåll då jag var sjuk blev väldigt långt. Rygg, ben och cardio blev det idag.

I slutändan blev det en bra dag det här. Träning, löneförhöjning, maten var klar då jag kom hem, fick blommor och gott fika var inköpt!

Snart väntar sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar