Lilypie Third Birthday tickers

söndag 17 februari 2013

Skit

Kan säga att denna månads utmaning går åt skogen...
Tränade i torsdags och det kändes superbra, även träningsvärken efteråt var skön.
Skulle träna idag, men efter några åk kärringbacken och promenader upp och ner där så höll jag på att hosta lungorna ur mig och nu ikväll känner jag mig riktigt hängig, så: Välkommen tillbaka förkylning...

Så nu är det ännu viktigare att tänka på kosten då det inte verkar bli någon träning, och som veckan ser ut med möten, Peter i åre och mycket ensamtid med Tove så hade det varit svårt med träning även om jag inte var sjuk. Men blir jag bättre tar jag något tabata-pass när Tove somnat på kvällarna.

Så, den här månadens utmaning har redan gått åt skogen. Men inte deppar jag ihop av det, får göra det bästa av det jag har, så nu läggs all fokus på att äta rätt istället. Rätt i mina mått räknat. Mindre kolhydrater, så lite socker som möjligt och lagomt stora portioner.

Ny vecka, nya möjligheter!!!


Vägra bli sjuk igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar