Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 18 juni 2014

Ibland kommer livet liksom ikapp en...

Kan säga att det är tur att jag har haft två veckors semester redan för annars skulle jag inte orka med mig själv. Tusen tankar som snurrar, mått, scheman, färger, planering osv. Det är mycket överallt just nu. Mycket tankar kring huset, måste som ska bli klart på jobbet för att kunna ha en lugn och skön semester, och just nu är det väldigt lite tid hemma och mycket tid borta...
Det skulle verkligen behöva städas här hemma, men jag har liksom ingen motivation att göra  fint här när vi inte ska vara kvar här så länge till, men jag måste ta tag i det här snart så det känns bra att gå på semester. Dock så jobbar jag några veckor till så jag har inte ens börjat med någon nedräkning till semestern.

Skriver mer när tid och lust finns...

Ja, just det, sprang 5km sträckan på offerdalsmilen igår, det gick bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar