Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 24 juni 2014

Skrämmande

Idag fick jag en fråga om jag ville vara med och springa en sträcka på St Olovsloppet, 5 eller 8km på lördag. Det var roligt och lite skrämmande att få frågan. Dock så kom jag fram till att det var för många "hinder". Dels är jag fortfarande rätt förkyld, vi har bara lördagen för att kika på golv och kakel m.m och om vädret är rätt ok hade vi kanske tänk gå och kika på Emil på jamtli.
Sen är det nog så att om jag hade känt mig bättre tränad och haft ett bättre "löpar-självförtroende" (påhittat ord, men stämmer in bra) så hade jag nog mer än gärna varit med. Jag har ju under förra veckan suttit i personalrummet och sagt att vi på Lövsta skulle ha dragit ihop ett lag och sprungit... Mycket snack och lite handling från min sida tydligen =D
Ja, det kommer fler chanser och då känner jag mig kanske bättre tränad, för hur det än är så är det ju först nu i år som löpningen har flutit på ganska bra, i fjol så var det så långt mellan passen så kan nästan inte räknas.

Jaja, nu ska jag bli frisk och träna mer, milen under 60min och 5km under 30min kan ju inte vara omöjligt innan snön kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar