Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 24 juni 2014

På Gång

Nu känns det som att flytten är lite närmare iaf...
Var till IKEA och beställde köket i söndags och köpte även ett handfat med tillhörande skåp under på Bauhaus.
Men vilken djungel allt är, det är ju skitsvårt att välja något som man ändå ska leva med under en längre tid. Vi var ju ganska säkra på hur vi ville ha det när vi kom och skulle beställa köket, men då när en säljare säger något annat och kommer med andra idéer och man ska sitta där och då och bestämma om man ska ändra något eller köra på sin plan... Vi körde på vår plan!
Vi köpte även med oss en del lådinredning men kommer att få komplettera sedan då allt inte fanns, men det ser jag inte som något problem då jag skulle kunna tänka mig att åka till IKEA en dag varje vecka just nu. Vi har ju varit där två veckor i rad och vi har ändå inte hunnit med fler butiker än själva IKEA och Bauhaus...
Nu ska jag bara hitta ett par lila eller rosa snickarbyxor, annars kan jag ju tyvärr inte hjälpa till med allt fix.. *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar