Lilypie Third Birthday tickers

söndag 19 april 2009

Fredags

Fredagen började med att Anna kom hit och vi handlade lite och sedan pluggade vi en stund. Johanna kom runt 15 och då började vi dricka lite alkoholhaltiga drycker... Här kommer lite bilder från kvällen:


Sushin var supergod, från stället mittemot arbetsförmedlingen, kommer aldrig ihåg vad det heter...














Brukar aldrig äta med pinnar, eftersom jag inte kan, men efter lite guidning och testat lite olika varianter så gick det superbra!

Här ger sig Anna på sina egna saker =) Sist hon bodde här hände en lite olycka med ytterdörren, den här gången kände hon för att ge sig på balkongdörren =D

Vi åt och drack gott!


Fixningen av frukten resulterade i en "svår" skada på ett av mina fingrar...


En del SingStar blev det och jag vann inte en endaste gång, det säger ju hur kass jag är, men skoj är det!

Anna och Johannas försök att tända cigaretterna på min balkong, i storm, därav varför de har krupit ihop i små "bollar"... =)
Tack flickor för kvällen!
Övriga helgen har varit toppen, och ikväll packar jag för Härnösand, NÄST SISTA GÅNGEN!!!
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar