Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 8 april 2009

Sjuk.

Idag vaknade jag och orkade egentligen inte gå till jobbet för jag var dunderförkyld och mådde dåligt, men jag gick iväg och dagen blev rätt ok även fast jag kände mig hängig. Vi pysslade lite och jag fick alla de yngre barnen, eller alla under 5 år, att göra en kyckling. Jag tog kort på min, men har sladden till kameran i stan så jag kan inte lägga in den idag, jag gör det en annan dag. Jag gav iaf min kyckling till mormor, det var länge sedan jag gjorde något pyssel som jag gav bort, kanske på mellanstadiet... Men hon blev glad =)





Nu har jag gått på lov, ska inte jobba förrän tisdag v. 18, det känns skönt. Trist bara att jag inte är ledig, jag har ju den här j-la skolan! Men det här är sista påsken jag pluggar!








Tänkte visa mitt fina hopprep jag vann på byakampen i vintras:



KRAMIS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar