Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 2 april 2009

Lekt med döden

Idag fick jag massage genom jobbet. Vid första tillfället var det lite massage men mest rådgivning. Jag berättade att jag hade lite ont i nacken ibland och har svårt att träna axlarna utan att få ont. Så hon kollade mina bens längd, rörlighet i axlarna och nacke, ryggrad m.m. Jag var tydligen lite sned i axlarna och hade starkare bröstmuskler än ryggmuskler vilket gör att jag drar fram axlarna lite och detta kan göra att jag får ont i nacken. Så nu har jag fått några övningar jag ska göra för nacken, samt att vi har kommit överens om att det är vissa axelövningar jag ska undvika ett tag framöver för att undvika att få inflammation i muskeln. Jag ska på massage på tisdag igen, då ska hon jobba lite ytterligare med min nacke.

När jag gick från jobbet idag gick förbi på affären och handlade lite, köpte även choklad, 4st för 20kr, men på vägen hem fick jag så dåligt samvete över att jag köpt dem så jag gav bort chokladen till övriga familjemedlemmar...

Idag åt jag kycklingsoppa, supergod, men mamma frågade om det var ok att det var kronfågelns kyckling i, jag sa först att det nog inte är någon fara, men sedan när jag satt och åt så tuggade jag varje liten kycklingbit typ 20 ggr, så man kan nästan säga att jag lekte med döden =S

Efter maten har jag läst igenom uppsatsen vi ska opponera på, den är intressant, men har ganska många brister, vilket gör att det blir lättare för oss att komma på förslag till förbättringar, vilket är skönt.

Och det blev ingen promenad som jag hade tänkt, kanske skulle ha ätit choklad iaf, då hade jag nog tagit mig ut på en promenad...


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar