Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 15 april 2009

Gårdagen

Igår var vi iväg och var opponenter samt fick vår egen uppsats examinierad, och båda sakerna gick super! Har några små ändringar på uppsatsen att göra, men det går nog fort!
Så skönt att tiden med uppsats nu är över!

Jag hann precis kliva upp imorse och dra på mig lite kläder så ringde det på dörren 8.15, jag övervägde att skita i att öppna, men tänkte att det kanske var något viktigt... Det var iaf från en närliggande golv-firma, de skulle kika på mitt parkettgolv i vardagsrummet. När jag flyttade in klagade jag på att golvet började släppa lite vi balkongdörren. Så han kikade på det och sa att han skulle säga till Akelius att jag borde få ett nytt trägolv. Först kände jag glädje över ett nytt fint golv, sedan tittade jag på min soffa och kom fram till att den är för stor och för tung för att få ut ur rummet. Den är ihopskruvad i rummet. Så där är väl bara att skruva isär den då...

Nä, nu ska jag ta och tvätta och sedan iväg på ett spinningpass! =)

KRAMIS!!

1 kommentar:

  1. men det ska väl ändå bli kul att få ett nytt golv?! ;-) det kan ju inte ta sååå himla många veckor... =)

    Ser fram emot fredan!!!!!!!!

    Kram Anna S

    SvaraRadera