Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 16 april 2009

Känner mig redo

Idag har jag hälsat på där jag ska göra min VFU, vilket är på samma skola som tidigare. Det var skönt att komma dit och veta hur det fungerar där redan, samt gå igenom mina uppgifter jag har under de två veckorna jag ska vara där.

Sedan hälsade jag på farmor och åt lunch där, tog en promenad hem, städade lite och läste klart världens tråkigaste bok: Från miljöpolitik till hållbar utveckling.
Nu sitter jag bara och trivs i min lägenhet, jag är så nöjd med den just nu, trivs så himla bra, allt är toppen med den!!

Här är en länk där man samlar poäng och så småningom kan få gratis kläder, jag har hört att den ska fungera så jag tänkte ge det ett försök. Gör det du med! Vad har du att förlora?! =)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=171373

//Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar