Lilypie Third Birthday tickers

fredag 21 augusti 2009

Fredag!

Fredag igen! Jag tycker veckorna går superfort!!
Den här veckan har det inte blivit någon träning för mig eftersom jag har varit sjuk. Jag slutade tidigt idag och tänkte ta en joggingrunda när jag kom hem, men kände inte att jag orkade, sedan ångrade jag mig och bytte om, sprang ned för trappen för att komma ut i spöregn.. =) Gick sakta uppför trappen, lite nedstämd eftersom jag faktiskt hade sett fram emot att ge mig ut på en joggingrunda, jag som hade bytt om och allt! Men då kom jag på den briljanta idén om att gå på Fristilen och springa på löpbandet istället!! Och precis då ringde Felicia och frågade om jag ville träna, så vi ska dit om en liten stund!

Men alltså modet idag?!?! När jag gick genom stan på väg hem från jobbet... Småkillar med tröjor som är 10!? nr för stora som räcker ner till fötterna på dem typ. VA!? Ska det se ut så?? Eller tjejer i 14-20års åldern som går omkring med toppluvor OCH klackskor/pumps?? Så fult!!

Kanske kommer lite bilder sedan ikväll.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar