Lilypie Third Birthday tickers

måndag 10 augusti 2009

Helgen

I helgen var jag i änge, det var supertrevligt!! Lite fest, surströmming, massor med folk, löpning och framför allt så var det trevligt att jag valde själv att åka dit, det var inte för att jag skulle jobba! Spenderade ganska många timmar i hängmattan, fick en examenspresent av mina mostrar med familj.

Idag har jag varit på jobbet, och det känns fortfarande toppen!! Imorgon ska jag ta dit en egen mugg som jag kan dricka kaffe ur, det känns ju supervuxet och väldigt stabilt, jag är helt lyrisk över att jag ska få ta dit en egen mugg!! =D

Ikväll var jag på spinning för första gången efter sommaren, och jag tycker fortfarande att det är superroligt, samt att det känns som ett bra komplement till löpningen!

Nu väntar tvn och Lipstick djungle!!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar