Lilypie Third Birthday tickers

söndag 23 augusti 2009

Tjabba!

Har lyckats fördriva en hel söndag utan att göra något speciellt. Skulle gå på gymmet i morse, men när jag kom dit fungerade inte mitt kort, så det blev en joggingrunda istället, som gick rätt ok, tror det kan bero lite på vädret, allt känns mycket lättare då det är fint väder, sprang iaf i 40 minuter, ska göra det några gånger till och sedan förlänga tiden. Mitt under joggingturen ringde Frida från Fristilen och sa att hon sett att jag försökt ta mig in och att de kanske lagt in fel kod till mig, men hon fixade det över telefon, GRETT!! Kom precis på att de som har Fristilen heter Frida och Stina, tror jag, kanske därav namnet Fri(da)Sti(na)len...Kanske... =)

Sedan städade och diskade jag lite, tog en promenad i det fina vädret, läste väldigt mycket i min bok (Den jag ville ha, av: Sheila O´Flanagan), en väldigt bra bok! En annan bra författare är Jane Green, har nyss läst tre böcker med henne och dom är superbra. Har lånat alla dessa böcker av min vän Jessica, de är i pocketformat, jag gillar att läsa pocket, de är smidigare på alla sätt, lättare, tar mindre plats och smidigare att läsa om man vill ligga ner och läsa.

Käkade pizza till middag, det hade jag gjort mig förtjänt av efter alla min träning i helgen. Ska iväg och träna imorgon innan jag börjar jobba eftersom det inte blev något gym idag, tror även jag lägger till lite löpband när jag ändå är där, börjar ju inte jobba förrän 9.00 och har ju tillgång till Fristilen från 6.00, så det borde jag ju hinna med. =)

Bjuder på en bild från mina lata hängmattedagar i Änge. Jag hade knutit ett snöre i gräsklipparen som jag kunde dra i så hängmattan gungade lite =)
En "ful-bild" på mig under surströmmingsmiddagen!
TJING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar