Lilypie Third Birthday tickers

lördag 22 augusti 2009

Jag ljög visst...

Det blev aldrig några bilder igår, hade inte riktigt något jag ville visa. Jag har tagit väldigt lite foton den sista tiden, ska skärpa mig.

Igår var jag iaf och tränade med Felicia. Jag sprang 5km på löpbandet och tränade lite axlar. I morse gick jag iväg och tränade biceps, triceps och rygg. Senare under dagen tog jag en joggingrunda, som för övrigt gick skitdåligt!! Jag fattar inte varför det ska gå så dåligt nu, benen orkar inget alls och flåset känns som det bara blir sämre och sämre... Visst jag har varit sjuk i veckan, men det gick ju dåligt före det också. Sen kanske det tar lite energi av benen att gå hem varje dag från jobbet, det är ju iaf 4.5km... Nä, nu måste jag försöka springa iaf varannan dag fram till Lidingöloppet går av stapeln.

Annars idag så har det inte hänt så mycket, jag har städat lite, lagat lite mat, vikt tvätt, suttit framför datorn, samt kikat på tv.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar