Lilypie Third Birthday tickers

lördag 29 augusti 2009

Lördag

Idag var jag på stan med Jessica och shoppade loss. Det blev två t-shirtar, ett par jeans, en parfym och en vind/vattentät löpdress. Kanske kommer kort på mina inköp någon gång =)
Jag provade iaf min nya dress när jag var ute och sprang idag, den var superskön, tror den och jag kommer att trivas tillsammans! =) Det gick för övrigt väldigt bra att springa idag, sprang både snabbare och längre än vad jag gjorde sist, så nu känns det roligare att springa imorgon.

Vad är det föresten med butiksbiträden som hjälper en när man provar kläder, känns som de säger att ett plagg sitter snyggt bara man får på sig det, även om det inte är så... Det kändes iaf så när jag provade jeans idag. Vissa av jeansen såg verkligen hemska ut, men hon bara log och sa att de passade jättebra! Hmm...

Ikväll ska jag ut och äta med Jessica x2, Johan och Anders, det ser jag fram emot, tror det blir supertrevligt och gott!!

Kramis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar