Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 8 december 2010

Julen

Julen närmar sig. Väjer år några månader innan julen försöker jag intala mig att jag inte gillar julen, men varje år inser jag att jag Älskar julen. Jag ska aldrig pynta och fixa så mycket, men varje år smyger det sig mer och mer pynt fram eftersom veckorna går. I år har jag ju till och med bakat och ska fixa knäck vilken dag som helst. Alla klapparna är klara utom kanske någon, men allt kan jag inte handla nu något måste vänta till dagarna före jul.

Idag har jag inte mått så bra. Jag är rätt täppt, men idag har jag även känt mig lite hängig och smått illamående. Sen när Anna ringde, som jag umgicks med hela dagen igår, och berättade att hon har kräkts och skitit hela natten så kanske även jag mådde lite sämre. Som jag alltid gör, går det magsjuka på förskolan så känner jag mig alltid lite illamående, går det löss börjar det alltid klia på mitt huvud osv. Så ikväll blev det ingen träff med Jessica och Jessica, vi fortsätter med dem efter jul istället när Greys startar igen.

Så idag har jag alltså inte fått något gjort, bara vilat och sovit. Känns riktigt meningslöst, men så blir det ibland. Kanske får något gjort imorgon istället.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar