Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 21 december 2010

Konstigt

Jag tycker det är konstigt att varje gång jag har klippt mig så är jag missnöjd de första två dagarna. Jag vet ju innerst inne att frisyren hon klippte idag är superbra, den är ju i princip lika som sits, fast lite kortare. Sist så kunde jag sätta upp håret i en pytteliten tofs, men nu ramlar allt hår fram, så det ÄR kortare. Färgen blev ju inte så radikal, men ändå skönt att få någon annan som gör det. Har fortfarande mörkbrunt, men en liten annan nyans än vad det blir när man gör det själv. Men bara jag får fixa håret själv en gång så blir det säkert bra. Det blev iaf ingen ny klipptid då jag inte är helt hundra på när jag kan nästa gång, beror ju lite på när minin kikar ut och hur det går med h*n.

Imorgon är det sista städningen som gäller och på torsdag köps de absolut sista klapparna.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar