Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 29 december 2010

2010

Sitter och funderar på året som varit och kommer fram till att det varit ett grymt bra år! Kan just nu inte komma på något som var dåligt med det här året.

2010
  • Jag åkte tjejvasan och cyklade Vätternrundan och blev därmed klar med min tjejklassiker
  • Påbörjade mitt körkort och blev även klar med det
  • Fick tillsvidareanställning efter ett års provanställning
  • Blev gravid, och ska jag hitta något negativt med året så kan det vara den veckan i Stockholm då jag mådde pyton eller problemet med mina händer, men just nu så gör de sakerna inget alls
  • Sa upp min lägenhet och blev sambo

Utöver dessa saker så har det ju hänt en massa roliga saker, för detta är bara de större sakerna. Men bland de lite mindre sakerna så hade jag en toppenbra resa till Stockholm med Anna och Johanna, stråket och yran var bra, kolmården var super, har varit ut och ätit mycket med kompisar, haft en del bra besök på IKEA, köpte min nya dator m.m. m.m.

Kort och gott ett toppenbra år 2010!!

Nu ska 2011 få toppa det!!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar