Lilypie Third Birthday tickers

måndag 3 januari 2011

2011

Så precis när jag har lärt mig att det är år 2010 så måste jag glömma det och tänka "2011".. Men det går nog bra.
Nyårsafton firade vi nere hos grannarna med supergod mat, trevligt umgänge och kortspel. En alldeles lagom kväll, gick hem vid 04.00 och klev upp 09.00 på nyårsdagen, vilket gjorde att jag kände mig lite sliten, men Peter tömde upp ett bad åt mig och gick själv ner till grannen och bastade, då kändes genast kroppen lite piggare och mer utvilad. Jag gick också ner efter ett tag och spelade lite kort, mycket trevligt. Kortspel är något som jag har tyckt är roligt i stort sett så länge jag kan komma ihåg, men vem tycker inte om kortspel?!
Natten mot söndag mådde jag inte alls bra och kände mig matt och orkeslös hela söndagen. Även idag känner jag mig krasslig, har ont i halsen, snorig och tror att jag kan ha lite feber, men orkar inte kolla. Det spelar ju egentligen ingen roll om jag har feber eller inte när jag ändå inte känner mig riktigt pigg. Så idag blir det mycket vila, tv, poker på datorn och läsa. Iofs så ser nästan alla mina dagar ut sådär... =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar