Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 18 januari 2011

Solsidan - Den svajta späjjen


Det är långt mellan gångerna jag skriver här ibland. Men det är ju så att just nu händer det inte så mycket så jag har just inget att skriva. Men Solsidan har börjat igen iaf, det gillas!
Var på föräldragrupp igår igen, kan inte påstå att den gav så mycket, det känns som jag har läst eller hört allt de säger innan. Och jag kände mig iaf otroligt dum när vi satt i de där sackosäckarna och skulle göra olika andningsövningar och avslappningstekniker. Och barnmorskan säger nästan i slutet av allt vi gjort eller hon sagt att det inte är något vi behöver komma ihåg för personalen på förlossningen kommer instruera oss på samma sätt.... Jaha, varför lära ut det då? Sen kan det väl vara olika, jag och en till i gruppen har inte tänkt så mycket på förlossningen eller är särskilt nervösa inför den, medans de andra är nervösa inför den eller livrädda, så för dem kan det säkert kännas lite lugnande.
Idag händer inte så mycket, ska nog bara slappa, läsa och titta på tv. Imorgon blir det ultraljud, föräldragrupp och middag med Eva, Jessica och Felicia.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar