Lilypie Third Birthday tickers

måndag 3 januari 2011

Skötbord

Vi har hela tiden sagt att vi ska ha ett skötbord vi kan ha på badkaret, då det så sällan används. Och vi fick igår låna ett av hyresvärden som hennes son haft några månader till sin son. Så vi provade det igår på badkaret, och det stod väldigt stadigt, mycket bättre än vad jag trodde sådana skötbord gjorde. Det är ett liknade som det på bilden nedan. Men vi har kommit fram till att vi köper ett nytt på Babyproffsen då det inte finns någon yta alls att ställa saker som blöjor, tvättlappar, kläder etc.


Det här under är ett sådant vi har kikat på här på nätet och de ska tydligen finnas på Babyproffsen, något dyrare än att få låna. Men vi har inte lagt ut så mycket pengar än, vi har köpt en vagn, som blev billigare då vi kunde låna en del, har köpt lite kläder, får låna säng, babysitter, babyskydd och en del kläder. Så ett sånt här skötbord eller liknande ska vi köpa. Jag är även sugen på att köpa en ny kamera. En systemkamera har jag varit sugen på ett längre tag, men skulle även kunna tänka mig en vanlig digitalkamera som är lite bättre än min, fast det kanske inte är något fel på den jag har egentligen, kanske ska börja med den. Bara att den har inte använts så mycket sedan jag köpte en ny mobil med bra kamera...



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar