Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 27 januari 2011

noll

Har noll inspiration till att skriva här i bloggen för tillfället, men tänkte ändå ge er en liten update på vad jag har gjort.
I helgen hände det inte så mycket, spelade lite spel med grannarna annars så var det lugnt.
I måndags hade vi sista föräldragruppen, och kanske den bästa träffen hittills. Inte bra för att den gav mig något så, utan för att vi hade så trevligt och roligt tillsammans. Men allt sånt där brukar ju lossna i slutet, får bara hoppas att det håller i sig tills vi ska träffas när alla fått sina bebisar
Igår var jag på stan en sväng. Köpte present till lillasyster som fyller år imorgon, en amningsbehå, lite bäbisstrumpor och ett par flecebyxor till halva priset. Amningsbehån var för övrigt inte gratis, kan säkert ha hittat billigare på typ HM eller Lindex, men jag köper nästan alla mina underkläder på Triumph på kärnan och köpte även denna där, då jag tycker de är bäst. Ska väl köpa någon till men jag tänkte kika på Birsta i helgen när jag ska dit med Anna och Johanna.
Var även till barnmorskan, allt såg bra ut och jag slipper äta järntabletterna nu, YES!!! Jag har ju nästan kräkts varje gång jag ska ta dem, men ändå plågat i mig dem varje dag. Så det var ju en liten vinst att slippa dem! Hade inte gått upp något sedan sist heller, det är väl både och, men så länge bebisen växer så kvittar det ju hur mycket eller lite jag går upp. Och om den växer bra får jag ju veta på nästa ultraljud nästa vecka. Minin hade även fixerat sig nu, vilket hon tyckte kanske var lite tidigt för en förstföderska, men inte onormalt. precis som det mesta har varit med mig... Går inte upp så mycket, men har massor med vatten, har en superstor mage men liten bebis, växte mycket i början för att sedan knappt växa alls föratt sedan skjuta iväg så mycket att jag var tvungen att gå på extra ultraljud, fixerar sig snabbare än vad den borde osv...
Ikväll ska jag på Tupperware-party hos Anna, ska väl inte ha något egentligen, men kommer garanterat därifrån med något.

Nu blir det en hårdsmörgås med ägg!!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar