Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 5 januari 2011

Onsdag

Hade en väldigt slö förmiddag, orkade inte göra mycket och sov ca 30 min runt 12, superskönt! Sen skulle jag iväg och tanka och handla hade jag tänkt, men när jag kommer till macken så står det redan en där och ska tanka diesel så jag ställer mig snällt och väntar, efter ett tag säger hon att inte kommer någon diesel, så hon ville att jag skulle testa, jag drar mitt kort och gör ett försök, men inget kommer. Det lär ju ha varit något fel, men eftersom det är en obemannad station så finns det ju ingen att fråga. Så jag får tanka någon annan dag, eller rättare sagt nästa gång bilen används för det behövs just nu... Sen åkte jag och handlade, tycker det är lika svårt att hitta på mat varje gång. Idag blir det iaf fisk och potatis, är inte så sugen på det, men det kan nog bli bra.

Har fått en liten förfrågan på bilder på magen, så jag tog några idag innan jag åkte.

Här är en bild framifrån, folk som har fått barn förut säger att jag inte har lagt på mig så mycket mer än magen, och det stämmer nog, men vilken dag som helst så lär jag ju vakna och vara toksvullen i hela kroppen, så nu tänker jag njuta av mitt "smala" jag (ironi, för jag känner mig allt annat än smal) så länge det varar.


Från sidan, tycker den är rätt stort nu, men det är ju bara v. 32+2 så den lär ju bli större.


Jag ser iaf inte mina fötter längre =)



KRAMIS!!

2 kommentarer:

  1. Ååå TACK Sara, vad fin du är!!! Jätte kul att få se! Perfekt med "bara" mage, hoppas det så får förbli! KRAAAM Anna Edfeldt

    SvaraRadera
  2. Va kul o se fiiina magen!! v32 då är det inte länge kvar! =) kram anna

    SvaraRadera