Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 28 december 2010

Julen

Julen var som vanligt super, jag fick bara en massa bra saker, är supernöjd! Fick bland annat sängkläder, täcke och kudde till spjälsängen, nya pyjamasbyxor, supermjuka mjukisbyxor, digital fotoram, presentkort på lite olika ställen och fler bra saker! Även maten var som vanligt en höjdare, jag ÄLSKAR julmat. Fast nu börjar jag bli lite less =)
Var iaf på stan igår och shoppade lite kläder till Minin, skulle bara handla lite, men det var svårt att sluta när jag väl börjat. Tänkte visa några av plaggen:
Det är lite svårt att hitta neutrala kläder för både pojkar och flickor, så det blev en del vita och grå kläder. Och idag tvättar jag kläder som jag hämtade hemma hos mamma och pappa som jag och mina syskon haft. Tvättar även alla andra kläder, det har blivit lite tvätt, men det går rätt bra när man tar en hel dag för att tvätta så är det klart sedan.
//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar