Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 6 mars 2013

Jävla skit!

J ä v l a s k i t  kropp! Hade så jävla ont i bihålorna under min reflektion idag så jag inte kunde titta ner på pappret jag hade framför mig och skulle fylla i. Varför får aldrig jag vara riktigt frisk? Förkylning efter förkylning, ont i bihålor och täppt näsa hela tiden, en hosta som aldrig riktigt vill försvinna...
Vad ska jag göra för att bli frisk? Är villig att testa vad som helst nu. Är nära till tårar hela tiden för att jag inte orkar vara sjuk längre, det tar på krafterna att aldrig vara frisk. Har lagt mig tillsammans med Tove de sista kvällarna för att jag inte orkar vara vaken längre. Jag blir ju iofs även trött av att vara själv, det är inte så upplyftande att inte ha någon att prata med på kvällarna, så då är det ju lika bra att lägga sig samtidigt som sällskapet jag har.


Så, nu har jag vräkt ur mig lite (mycket) gnäll. Nu ska jag överleva resten av veckan, och ser fram emot lite egenvård/egentid på fredag då jag ska klippa och färga håret.

Nu ska jag tycka synd om mig i min ensamhet och försöka hålla mig vaken till Greys.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar