Lilypie Third Birthday tickers

lördag 2 mars 2013

Februaris utmaning

Februaris utmaning gick ju åt skogen, och jag vet att det är pga sjukdom. Hade jag inte varit sjuk så mycket som jag varit så tror jag att jag hade haft mycket större chans att klara utmaningen som var att träna 3ggr/veckan. Det har blivit några pass på gymmet, en promenad och några hemmapass, men iaf fyra pass för lite under månaden. Så den här månaden var ett stort misslyckande. Men 1kg ner trots kass mat, lite träning, en hel del onyttig mat och godis och massor av sjukdom. Så jag är nöjd trots allt. Men nästa månads utmaning ska jag klara!

Mars månads utmaning blir att träna  3ggr/vecka och äta bra mat. Och med bra mat tänker jag GI-inspirerad mat och paleo-mat som jag har blivit lite mer sugen att testa efter middag hos Anna i Häggenås. Så en mix av mycket god mat, men så lite socker och andra kolhydrater som möjligt. Och allt detta hoppas jag ska resultera i 2kg ner under mars.

Får se hur detta går. Jag tror det går bra bara inte förkylningen tar om igen, det räcker med hostan och den snoriga näsan jag har nu... =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar