Lilypie Third Birthday tickers

måndag 11 mars 2013

Slarvigt

Livet går vidare, men bloggen verkar stå still...
Jag vill skriva och uppdatera, men det blir bara aldrig av. Kanske ska lägga in en daglig påminnelse på mobilen, jag som älskar påminnelser på den =)

Lite kort vad som gjorts den sista tiden. Jag klippte mig i fredags och hann bara innanför dörrarna hemma då magsjukan from hell startade. Riktigt intensiv, men den bröt ju iaf ut och tog slut, det gör ju aldrig min förkylning... Så nu kämpar jag bara med att få i mig mat, är inte så sugen kan jag säga, men det går bättre och bättre.

I helgen har vi firat Tove lite, men det blev kanske inte så som vi trott då både min sjukdom och andras sjukdom/jobb/planerade aktiviteter kom emellan, så det blev massor med tårta kvar, men jag hoppas att Tove är nöjd med firandet ändå. Vi har kramats massor idag och jag känner mig otroligt tacksam över att jag får spendera min lediga tid med denna glada, busiga, lekfulla, påhittiga, bestämda och duktiga Tove. Tråkigt bara att vi inte har mer ledig tid tillsammans.

Här kommer lite bilder som är ca 2 år gamla, de är från mars 2011.





Ser fram emot kommande år och vad det har att ge oss.



//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar