Lilypie Third Birthday tickers

måndag 25 mars 2013

Misslyckat

Efter en sån här dag hade en lång promenad med massor av friskluft varit skön, men det är ju bara att glömma då jag är ensam med Tove. Så då tänkte jag att det får bli lite hemmaträning istället, jag skulle bara lägga Tove först... Och vem somnar mer än Tove, jo jag... Så jäkla misslyckat, jag var helt död efter det. Så nu ligger jag i sängen och ska sova bort ytterligare en kväll.
Jag skulle behöva lite stöd och stöttning i min träning, någon som hjälper till och pushar lite, men det får man väl se sig om i stjärnorna efter... Visst, jag måste ju göra jobbet själv, och jag vill verkligen det, men när och hur? Samma frågor som vanligt... Det finns inte mycket ork eller tid när jag är själv med Tove.

Så, jag får väl helt enkelt svälta mig själv, det enda sättet att tappa några kilon på... Närå, men ni förstår vad jag menar.

Nä, nu är det God natt, lika bra att sova efter en värdelös kväll då inget har blivit gjort. Skit dag!

3 kommentarer:

  1. Vi skulle ju typ ha dragit ihop ett gäng från jobbet som är intresserade och "igång" och ses en gång i veckan. Som en bokcirkel, fast med träning! Och så har man vissa mål eller uppgifter som man ska göra inför varje gång man ses och sedan prata om/föra statistik. Det tycker jag hade varit roligt! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade varit roligt. Fast mina största problem, att jag är själv och att jag har tappat all motivation, är ju fortfarande kvar... Fast allt är ju mycket lättare om man är fler. ;)

    SvaraRadera
  3. Du får jättegärna lämna Tove hos oss om du vill träna. Inga problem :) Kram Carola!

    SvaraRadera